Sponsorlarım

23 Ekim 2013 Çarşamba

Balon Hanım Kısırlaştı

Benim zırtapoz kızım Balon. Evet ismi Balon :) Onu 1.5 sene önce henüz 2 aylık bir minnoşken otobanda orta refujdan yola atlasammı atlamasam mı ikilimende düşüncelere daldığı an buldum. Hemen arabadan indik arkadaşlarımla koynuma aldım miniğimi, neredeyse 180 km hızla gelen araçların altında kalmadan kurtardım. Bulduğum günde yerinde 1 saniye durmuyordu hala da öyle :) Hangi vicdansız onu otobanın ortasına attı bir bilsem yapacağımı biliyorum, insanlar artık iyice zıvanadan çıktı, ne istediler şu minikten anlamıyorum.
1,5 sene sonra anca para denkleştirip hatunu kısırlaştırdım, hatta ameliyatına bizzat girdim ve 2 kere bayılma tehlikesini atlattıktan sonra operasyonu sağsalim bitirdik :) Kısırlaşan hayvanlar hormon salgılamayacağı için kızgınlık dönemi diye birşey olmayacağı için durulur derler ama Balon için geçerli bir kural değil. Ameliyattan ayılır ayılmaz bütün evi isyan miyavlamalarıyla dolana dolana bitiremedi :) Şimdi hala zıpır, hala şaşkoloz ama ömr boyu benim birtanecik kızım :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder