Sponsorlarım

23 Ekim 2013 Çarşamba

Nedir bu blog?

Merhaba dostlar. Bloğumun amacı hayvanları seven, doğaya saygılı ve zarar vermeyen kısacası bencil olmayan dostlarımla paylaşımda bulunmaktır.
Kısaca kendimden bahsetmem gerekirse; öncelikle bebekliğimden beri hayvansever olarak büyüdüm. Kediler, köpekler, kuşlar, karıncalar, inekler, koyunlar, atlar vs. hepsinin bizlerin dostlarımız olduğunun bilincinde bir insanım. Bu yüzden en başta vejetaryenim. Benim karnımın doyması için hayvanların ölmesinin gerektiğini düşünmüyorum. Ayrıca yerel hayvan koruma görevlisiyim ( İzmir'de belediyeler belli dönemlerde kurs açar bu kartı alabilmemiz için 2 günlük eğitim sonrası sınavdan geçenler kart almaya hak kazanarak, çevrelerinde hayvanlar ile ilgili gördükleri olumsuzluklarda müdehale yetkisine sahiptirler.)
1.5 sene boyunca hayvan barınağı gönüllüsü oldum. Gönüllü olarak barınak ziyaretinde, oradaki köpeklerin denetlenmesinde, iyileştirilmesinde, yuvalandırılmasında yardımcı oldum. Uzun zamandır da internet üzerinden yardıma muhtaç olan hayvan dostlarımızı ücretsiz olarak elbette, mutlu yuvalar bulması için çabalıyorum. Ayrıca Hayvansever bir gazetede editörüm.
Sokak hayvanlarını elimden geldiğince besler, barınmalarını sağlar, tedavilerini yaptırır ve yuvalandırırım. Baktım olacak gibi değil en başından beri istediğim mesleği yapabilmek adına bu sene 2. üniversitem olan Açıköğretim fakültesi Veteriner teknikerliği bölümüne kaydoldum:) Aslında ziraat teknikeriyim ama torpilli biri olmadığım için 2 senedir işsizim malumunuz :)
Sizlerle can dostlarımız hakkında birçok yararlı paylaşımlarda bulunacağım çok mutluyummmm :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder